Saturday, 19 September 2015

TRIP TO GALERI PETRONAS


Hari ni kami semua pergi ke Galeri Petronas yang terletak kat KLCC, kat sini kami semua dikehendaki melukis sekurang-kurannya dua lukisan, nanti Mr.M nak cek so semua duduk merata dalam galeri tu nak melukis, paling segan bila tengah lukis-lukis tu ade visitors yang lalu lalang nak tengok  art work tu mereka tengok jenguk-jenguk la kite orang ni ngan lukis.


Ni ha MR.M yang comel tengah bagi briefing kat kite semua, sir bagi dua jam kat kami untuk lukis dua lukisan, Tak sampai dua jam pun sebenarnya dah siap pun drawing tu yang bnyak amik masa tu bila jalan-jalan dalam galeri tu.hahahhahahahaha


Oliviero Reinaldi

Sekarang ni kat Galeri Petronas ade exihibition Oliviviero Renaldi, beliau merupakan seorang sculture yang terkenal kat Itali, beliau juga yang ade membuat logo untuk syarikat kerata yang terkenal kat Itali iaitu Maserati.


Ini antara tiga lukisan yang aku lukis semasa dekat Galeri Petronas


Ini lukisan pertama yang aku lukis dan banyak jugak la pelajar lain
yang lukis apa yang aku lukis ni 



Ini lukisan kedua yang aku lukis dan aku rasa antara tiga lukisan yang aku 
lukis yang ini kira paling lawa la bagi aku.hahahahahahahah(ketawa jahat).


Akhir sekali, ini lah lukisan akhir aku kat Galeri Petronas tu.
Mr.M suruh wat dua ja tapi aku wat lebih satu yang lain ada yang terlebih - lebih.



  

Ni ha saja nak tunjuk muka-muka yang suka jalan dengan aku sekali ikut suka jalan

okay bye.


No comments:

Post a Comment