Sunday 5 November 2017

LOGO FINAL YEAR PROJECT 2

Asslamualaikum semua 😁
lama dah tak update blog bukan apa sebab sibuk sikit siapkan 
3D animation yang banyak makan masa.
Hari ni nak kongsikan kat korang semua official logo untuk Final Year project 2,
alhamdulilllah logo dah siap design, orang yang di diberi tanggungjawab 
untuk design logo tu aku sendiri, dalam department promosi semua ada enam orang
masing-masing ada tugas yang dah diberi oleh ketua, so aku kene design satu logo untuk
Final Year Project 2 ni.

 
 Official logo untuk Final Year Project 2

Sebenarnya, sebelom diberi tugas buat logo ni, saya dah cuba untuk design
dah resultnya menghampakan sebab tak ada idea nak buat, selepas diberi tugsan untuk 
design logo, terus mencari idea dan akhirnya terhasil lah logo tersebut.
Selain itu, saya juga menghasilkan satu motion graphic untuk logo FYP 2 ni meh saya share dengan korang semua ya πŸ˜‰

 Ini video motion graphic untuk logo FYP 2 

Lepas deisgn logo dah lepas, ketua kami iaitu Hasbul telah menyuruh untuk saya 
design satu t-shirt untuk kami pakai semasa hari kedua exhibition fyp2 nnti 
dan design tersebut masih belum finalize kerana design masih tak mencapai kehendak ketua kami

Ini design baju yang tak seberapa

Design baru akan dia buat secepat mungkin kerana tak banyak masa untuk design 
kerana banyak masa digunkan untuk siapkan filem pendek animasi kami.

No comments:

Post a Comment