Wednesday 16 December 2015

MINGGU PRESENTATION

ASSALAMUALAIKUM semua, entry kali ni aku nak cerita mengenai presentation final project aku. Untuk minggu ni sahaja ada tiga presentation final project yang pertama, subject storyboard design, kedua digital video production dan yang terakhir acting for animation. Presentation StoryBoard design dengan Digital Video Production aku  semalam. Pagi jam 8:30 dah start untuk presentation storyboard design lepastu jam 12:30 tengah hari plak presentation short filem kumpulan aku. Waktu presentation short filem sapa dapat pagi memang best sebab tak ada yang tengok, masa aku pulak kene budak-budak banyak tengok plak. Segan gila bukan apa, sebabnya yang banyak tengok tu budak-budak multimedia so agak segan di situ, apa-apa pun semua dah lepas. Jumaat ni kene hantar poster dengan report short filem.


ni poster untuk short filem kumpulan aku
so klo nak tengok boleh bukak kat youtube tapi aku tak upload lagi nanti aku akan bagi link deh lepas dah upload.


Presentation yang terakhir untuk minggu ni ialah presentation final project acting for animation iaitu kami kene buat pementasan teater. So alhamdulillah semua presentation berjalan dengan lancar terima kasih kepada semua.

1 comment: