Monday 23 November 2015

SHOOTING SHORT FILM

Entri kali ni nak cerita off topic sikit, iaitu aku nak cerita mengenai subjek Digital Video Production. Bila dah akhir-akhir sem ni macam biasa la final project ni bersepah. So final project untuk subject video ni aku ngan kumpulan aku kene buat short film berdurasi antara tiga - lima minit lebih daripada tu pun boleh tapi maximum 10 minit. Ni baru shoot video belom lagi nak edit nak buat trailer cover cd tu semua, banyak lagi kene buat. Nasib baik aku start awal untuk shoot video ni so skrng tinggl 30% je tinggal nak shoot lepas tu sah boleh fokus edit tu semua dan fokus untuk final project yang lain.


Ni la crew kami untuk short filem kumpulan kami


Ni antara babak yang ada dalam short film kumpulan aku 
sebenarnya banyak lagi, nanti aku update lain ea.

ni time aku shooting dekat sentul hari tu

cukup kot takat ni ea,
apa-apa nanti aku update lagi.

No comments:

Post a Comment