Monday, 12 October 2015

TAK MENJADI


ASSALAMUALAIKUM semua kini saya kembali hahahahahahahahaha.
Entry kali ni nak cerita kelas hari jumaat 2 minngu lepas. Semua terkejut apabila tiba-tiba Mr.M masuk awal,selalunya Mr.M masuk lambt lagi pun kelas hari khamis Mr.M ada ckap kelas hri jumaat start lambat sikit sekali Mr. M masuk awal terkejut semua orang. Pada masa yang sama kami semua kene melukis mamat dalam gambar kat atas tu guna charcoal karya pelukis terkenal Malaysia tapi aku lupa da nama beliau. Lukisan aku ni nak cakap tak menjadi langsung tak de la jugak tapi ade la rupanya tu. Habis dua-dua belah tangan hitam lukis mamat ni sebab guna charcoal. 
Okay la smpai sini je kot.

No comments:

Post a Comment