Thursday 5 November 2015

KENE REJECT

ASSALAMUALAIKUM SEMUA
Seperti biasa kelas khamis macam sebelom-sebelom ni, hari ni kami kene tunjuk lima 
human figure poses kat Mr.M. Dalam kelas aku empat orang ja yang dapat cop dari Mr.M
untuk human poses tu. Aku tak tunjuk pun sebab ape nak tahu tak? sebabnya
aku punye salah buat. Mr.M nak human poses tu mesti ade pakaian dan cukup mata mulut tu semua
tapi aku punya tak ada baju muka pun tak ada mata, dari pada tunjuk pastu kene reject
baik aku tak tunjuk sebab dah tahu akan kene reject so aku kene redo la,hahahahahaha
best kan, padan muka.
Selain itu, Mr.M bagi kami semua Assingment, assingmnet ni khas untuk kami semua rendering sebenarnya. mati la nak bab-bab rendering ni la banyak masa kene guna.



Ini la Assingment yang Mr.M bagi tu 


Aku sempat buat dalam kelas tadi, belum apa-apa dah kene redo
tak habis lagi tu dah kene redo.
nasib badan 

okay bye

No comments:

Post a Comment